Marketing, Zakelijk

Adverteren met digitale buitenreclame

juli 3, 2018

Digitale buitenreclame is tegenwoordig hét medium om het grote publiek te bereiken via offline marketing. Waar er vroeger nog sprake was van een simpel reclamebord dat nietszeggend was en wat bij heel veel mensen niet eens opviel, zijn er tegenwoordig zoveel mogelijkheden met digitale buitenreclame dat dit onder de adverteerders ook steeds populairder wordt. Wat deze mogelijkheden zijn en wat de kosten die hieraan verbonden zijn komen we later in dit artikel op terug. Ouderwetse offline marketing waren dus de borden langs het voetbalveld of langs de weg. Hier werd weinig aandacht aan besteed en bracht geen mooie boodschap over. Tegenwoordig kun je hier dus veel meer mee en heeft dat een nieuwe naam gekregen; digitale buitenreclame.

 

Wat zijn de mogelijkheden van digitale buitenreclame?

Zoals hierboven al eerder vernoemd zijn er tegenwoordig ontzettend veel mogelijkheden met digitale buitenreclame. Het zal u vast niet ontgaan zijn dat, als u aan het rijden bent, er meerdere bewegende banners langs de weg staan in allerlei verschillende kleuren en formaten. Deze banners bewegen om de zoveel seconden waardoor er voor veel meer adverteerders nu ruimte is om hun uitingen te plaatsen. Omdat deze banners nu veel moderner zijn kunt u dus ook veel mooiere banners maken, een banner die echt bij uw bedrijf past. Dit is dan ook de reden dat digitale buitenreclame steeds populairder wordt.

 

Wat zijn de totale kosten?

De kosten voor digitale buitenreclame kunnen flink van elkaar verschillen. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel tijd u in beslag wilt nemen en wat de grootte van de banner is. Daarnaast kan complexheid ook nog meespelen en speelt de locatie waar u voor kiest een grote rol in de prijs. Een populaire locatie zal logischerwijs meer kosten dan een locatie waar minder mensen de banner te zien krijgen.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!